RO HU EN DE FR

Democracy Campaign

Număr voturi
117

O scurtă descriere a inițiativei RO

Democracy Campaign este o inițiativă menită să crească gradul de informare a tinerilor cu privire la conceptul de democrație și ce presupune acesta, pe de-o parte, iar pe de altă parte, urmărim să identificăm percepția de la nivelul tinerei comunității clujene cu privire la democrație. De asemenea, urmărim să identificăm ce anume își doresc tinerii de la politicieni, atât de la reprezentanții locali, cât și de la cei naționali. Proiectul se va desfășura în perioada mai-iunie 2015, timp în care membrii grupului de inițiativă împreună cu alți voluntari, vor interacționa direct cu cetățenii (tinerii) municipiului Cluj-Napoca, în zonele din oraș, mai sus menționate. Pe un board, aceștia vor fi rugați să ofere răspuns la următoarele întrebări: Ce înseamna democrația pentru tine? Ce îți dorești de la Cluj? Ce îți dorești de la politicieni? De asemenea, se vor împărții un număr de 10.000 de fluturași informativi care vor conține informații despre democrație, dar și despre drepturile și libertățile pe care aceasta le implică. O altă activitate avută în vedere este reprezentată de realizarea unor filmulețe informative, care să cuprindă aceleași aspecte ca și fluturașii informativi, care vor fi promovare în mediul online, cu scopul de a impacta un număr cât mai mare de tineri din orașului Cluj-Napoca. De asemenea, la finalul proiectului vom realiza un filmuleț care să cuprindă o selecție a răspunsurilor primite la cele 3 întrebări, de la cetățeni, care va servi drept material informativ pentru organizațiile clujene care vor afla ce își doresc tinerii de la oraș, putând astfel să dezvolte pe viitor programe care să satisfacă aceste dorințe, iar pe de cealaltă parte, filmulețul va putea fi accesat de conducerea municipiului Cluj-Napoca, pentru a afla care sunt așteptările generației tinere, în ceea ce îi privește. Locațiile ales sunt zone intens circulate din municipiul Cluj-Napoca, motiv pentru care le considerăm oportune pentru a ne desfășura activitatea. Persoanele care vor defășura activitățile vor fi membrii grupului de inițiativă, împreună cu alți voluntari. În ceea ce privește materialele necesare, acestea sunt: 3 board-uri personalizat și inscripționate cu câte una din cele 3 întrebări, de markere pentru ca tinerii cetățeni să poată scrie pe board-uri, de un număr de 10.000 de fluturași informativi, dar și de suport logistic pentru realizarea pozele și a filmulețelor. Perioada de desfășurare a proiectului va fi mai-iunie 2015, aceasta fiind împărțită astfel: în luna mai, vor fi alese cate 3 zile pe săptămână – în total 12 zile, în care membrii grupului de inițiativă și voluntarii vor interacționa direct cu tinerii, rugându-i să răspundă la cele 3 întrebări și împărțindu-le fluturașii informativi, urmând ca în luna iunie să fie realizat filmulețul care să cuprindă selecția opiniilor, părerilor și dorințelor oamenilor, lună în care campania va continua în mediul online prin promovarea filmulețelor informative cu privire la conceptul de democrație. În ceea ce privește numărul persoanelor implicate direct, ne propunem impactarea unui număr de 15.000 de mii de persoane, indirect, prin intermediul mediului online și a multiplicatorilor de informație, vom impacta un număr de 50.000 de tineri.