RO HU EN DE FR

Sesiunea Internatională de Comunicări Stiinţifice (SECAAB)

Număr voturi
570

O scurtă descriere a inițiativei RO

“Sesiunea Internațională de Comunicări Științifice – SECAAB” este un proiect destinat studenților economiști din toate centrele universitare. SECAAB își propune să răspundă necesității studenților de a acumula experiență în domeniul cercetării şi de a stimula tinerii antreprenori în a-și pune în practică ideile de afaceri. Pe de altă parte această iniţiativă oferă posibilitatea implementării celei mai bune idei echipei câştigătoare printr-un program de mentorship din partea unui antreprenor consacrat din Cluj Napoca. Proiectul se va desfăşura pe parcursul a trei zile consecutive începând cu data de 13 mai şi până în data de 15 mai. Pe data de 13 mai se va face primirea participanţilor cu “Seara interculturală de cunoaştere” ce va avea loc la Facultatea de Business, urmată de o cina în Irish and Music Pub, la care fiecare grupă va trebui să prezinte ceva specific locului de provenienţă şi să ne încânte cu câteva cuvinte referitoare la tradiţiile şi obiceiurile zonei respective. În ziua următoare, 14 mai, va avea loc desfăşurarea evenimentului la Opera Plaza, un hotel de 5 stele situat în centrul istoric al oraşului Cluj Napoca, unde echipele participante în proiect își vor susține prezentările constând, fie într-o lucrare stil referat din domeniul economic, fie un plan de afaceri cu machetele aferente. Jurizarea referatelor este făcută pe sistemul britanic de notare, în care 50% din notă este dată pe lucrarea scrisă, iar 50% pe susținerea lucrării în fața unei comisii. Planurile de afaceri vor fi evaluate în funcției de aplicabilitatea ideii precum și de modul de prezentare al acestora. În ceea ce priveşte premiile acordate echipelor câştigătoare vom face un clasament atât pe planurile de afaceri cât şi pe lucrările ştiinţifice. Ultima zi, 15 mai este dedicată persoanelor doritoare să îşi prelungească şederea în Cluj Napoca prin participarea acestora la o excursie gratuită la Salina Turda. De asemenea, pentru desfăşurarea proiectului în condiţii cât mai optime, în materie de materiale necesare, se vor folosi mese pe care vor fi expuse machetele echipelor care au optat să-şi prezinte ideea atât teoretic cât şi practic. Pe o parte, fiecare participant va beneficia de o mapă cu programul şi activităţile ce vor avea loc în decursul a celor trei zile. Pe de altă parte, SECAAB dispune şi de alte materiale necesare pentru implementarea şi organizarea propriu-zisă a proiectului de care se vor ocupa persoanele responsabile cu sectorul administrativ (logistică). În ceea ce priveşte resursa umană din cadrul acestui proiect, vom fi sprijiniţi în implementarea şi organizarea evenimentului propriu-zis de către Asociaţia Studenţilor de la Business, fiind principalul partener, împreună cu Facultatea de Business. Echipa de proiect este alcătuită din aproximativ 20 de membrii ai asociaţiei împărţiţi pe urmatoarele sectoare de lucru: promovare, resurse umane (primirea participanţilor), administrativ (logistică), fundraising, parteneriate, management (monitorizare, control şi evaluare).